środa, 16 lutego 2011

DLACZEGO ZŁE RZECZY ZDARZAJĄ SIĘ DOBRYM LUDZIOM?

Dzisiaj właśnie takie samo pytanie zadała mi Weronika. Nie umiałam jej w żaden sposób wyjaśnić, gdyż argumentem w takich przypadkach jest zawsze cierpienie i ból osób najbliższych. Poszukując odpowiedzi doszłyśmy wspólnie do wniosku, że jedyną odpowiedzią - JEST WŁAŚCIWA REAKCJA na niewyjaśnioną tajemnicę cierpienia. A tak w ogóle, to mam wrażenie, że przypadki, nie są jedynie przypadkami. Kiedyś usłyszałam, że niektóre wydarzenia są próbą nawiązania dialogu Boga z człowiekiem. Ciekawe - nie?

2 komentarze:

  1. ale podobno Bóg daje nam tylko to co dobre...
    Choć czasem także mam wrażenie, że lubi nami potrząsnąc. pozdrawiam. Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że Bóg daje nam tylko dobro, ale prawdą jest również i to, że demon wszystko będzie robił, aby to dobro nam ukraść ... niestety ... czasami to się mu udaje i co w tedy ma robić człowiek?

    Musi szukać właściwego rozwiązania wybrnięcia z tej złej sytuacji, aby demon nie został zwycięzcą nad nami; całe szczęście, że Jezus walczy z nim w naszym imieniu,

    OdpowiedzUsuń