sobota, 26 maja 2012

POZDROWIENIA Z NIEBA

MIŁOŚĆ


***
nigdy nie umiera, 
zawsze czeka na spotkanie, 
choćby miała czekać całą wieczność 



Dzisiaj Dzień Miłości ... Dzień Matki ... Ile kochanych Rodzicielek jest już po drugiej stronie życia? Ile dzieci, które przeskoczyły bramę życia szybciej, niż byśmy tego pragnęli. Dla nich ten Dzień jest szczególny i wyjątkowy.  Miłość, która je przygarnęła dzieli się dzisiaj z nami swoją mocą, oczyszczoną tęsknotą za jej bliskością. 

Czy jesteśmy w stanie ją dzisiaj przyjąć i wlać Nadzieję tym, którzy jej nie widzą ... bo oczy wiary są jakby na uwięzi?

5 komentarzy:

  1. Wiesz, od jakiegoś czasu drażni mnie przedstawianie niewinnych, małych dzieci pod postacią aniołów.

    Modlimy się o nowe powołania kapłańskie, zakonne, misyjne, ale, popatrz, jak mało rodzi się nowych ludzi - dlaczego nie modlimy się o nowe powołania do życia? - Jakoś żaden anioł nie został jeszcze osobą konsekrowaną, .... poza tym, ile kobiet ma świadomość, że dziecko które poczęło się pod jej sercem to człowiek z krwi i kości. A aniołki, które się jeszcze nie narodziły w powszechnym mniemaniu są nieśmiertelne więc ilu kobietom w porę zadrży sumienie, ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)

    A mnie, od czasu, gdy musiałam 9 grudnia 2011 roku pożegnać Kamilka i Bartusia - moich wnuków - obraz Aniołków przypomina ich niewinność i czystość. Żyły na ziemi jedynie 11 godzin :( Były wielkim darem i cudem dla mojej rodziny, szczególnie dla córki, która wraz z zięciem bardzo długo na te dzieci czekali.

    Nie ma też dnia, abym nie modliła się o dar życia i świadomość macierzyńską dla wielu kobiet, aby w porę zadrżało im sumienie ... dla nich napisałam i zaśpiewałam mój apel dzieci nienarodzonych. Jest on na moim blogu.

    Nie znaczy to jednak, że moje wnuczęta mylę z duchami - Aniołami, którymi nie są na pewno. Niestety ... język nasz jest bardzo ubogi, aby wyrazić niektóre emocje i myśli. Dobrze, że jest możliwość dialogu. W nim wiele spraw można wyjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  3. APEL NIENARODZONYCH - 25 marzec 2012 - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Duchowa adopcja dziecka poczętego-przyłącz się Wiesławo i adoptuj niewinne dziecko, żeby nie stało się "aniołkiem".

    teresa

    OdpowiedzUsuń
  5. "A aniołki, które się jeszcze nie narodziły w powszechnym mniemaniu są nieśmiertelne więc ilu kobietom w porę zadrży sumienie, ..." Nie sądzę, że kobieta, która chce dokonać aborcji myśli wtedy o aniołkach w niebie. To nie obraz dziecka-aniołka usypia sumienie lekarzy, matek, ojców, dziadków.
    Zarodek, embrion, płód...to zabija świadomość...

    teresa

    OdpowiedzUsuń