poniedziałek, 4 czerwca 2012

MODLITWA PRZEDSZKOLAKÓW


Lubię te rozmowy z przedszkolakami.  Ich prostota  jest urzekająca, a  modlitwa pełna wiary. Nie na darmo Jezus mówił, abyśmy brali z nich przykład.

PROSZĘ CIĘ PANIE JEZU:

… żeby tatusiowie wrócili zza granicy i siostra z Wrocławia
… żeby koleżanka z grobu wstała, bo lubiłam się z nią bawić
… żeby mój Reksio wrócił do domu, bo się zgubił
… żeby nie było strasznych bajek
… żeby wszyscy byli zdrowi i weseli
… żebyś nie robił burzy, bo się boję



ŻYCZENIA PRZEDSZKOLAKÓW

  • Adaś daje Jezusowi dużo serduszek
  • Tomuś słoneczek
  • Wiktoria nakłada Jezusowi dużo koron na głowę
  • Mela marzy o tym, aby więcej dzieci było w Kościele
  • Amelka po prostu kocha Jezusa
  • Oliwka śle w niebo buziaczki
  • Bartek zaś krzyczy z daleka, że medal kochania niesie dla Jezusa
  • Karolinka obiecuje kucyka, albo osiołka, aby go nogi nie bolały jak tak chodzi po całym świecie i mówi o MIŁOŚCI.

3 komentarze:

  1. Zdziwisz się może,ale chciałabym, aby te dzieci zachowały taką wiarę. przecież to o to chodzi, aby każdy trwał szczerze w swoich przekonaniach. Tak czysto, bez zakłamania, bez fałszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się Jaskółko, bo ja również mam takie pragnienie. Poza tym wierzę, że każdy z nas ma w sobie to ziarenko wiary czystej, bez zakłamania i fałszu, które Bóg zasiał w naszej duszy. Mamy jednak problem z odkryciem go we własnej duszy. Ale ono tam jest!

    To jest to NOWE PRAWO MIŁOŚCI WYCIŚNIĘTE JAK PIECZĘĆ NA SERCU KAŻDEGO CZŁOWIEKA - BEZ WYJĄTKU! Przynajmniej tak mówią Pisma.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Modlitwa dziecka ma ogromną siłę..." Ja ucałowałam i poprosiłam dzisiaj mojego ośmioletniego siostrzeńca, żeby się pomodlił za mnie do Pana Jezusa.
    t.

    OdpowiedzUsuń