niedziela, 12 stycznia 2014

NADZIEJA

Człowiek wzmacnia się dobrem innych ...




Dzisiaj rano zadzwoniła przyjaciółka z zapytaniem, czy mogą do nas przyjechać na kawę. Bardzo się ucieszyłam, gdyż od wielu lat patrzyłam na jej małżeństwo z trwogą. Po ludzku ... wszystko się rozssypało już kilkanaście lat temu. On - wszedł w alkoholizm, ona - nie wytrzymała napięcia i odeszla od niego. Dzisiaj, gdy patrzyłam na nich, na nowo uwierzyłam w cuda.

*** 

Nie mogłam się na nich napatrzeć. Wyglądają jak młodzi kochankowie zapatrzeni w siebie. On - anonimowy alkoholik - świadomy tego co stracił i co na nowo odzyskuje. Ona - ze zdziwieniem opowiada o ponownym zejściu się w sakramentalne Małżeństwo po wielu latach.

KAMIEŃ ... 

Najtrudniej było jej wyrzucić kamień z torebki symbolizujący jej brak przebaczenia. Ściskała go w dłoni wiele lat ... nie miała siły przeciwstawić się pamięci, wyobraźni oraz negatywnym emocjom. 

DOBRY CZAS ...

Aż przyszedł ten czas ... wspaniały czas ... czas budowania całkiem na nowo. Nie wymazuje on alkoholizmu męża, ani zniecierpliwienia żony i lęku o dzieci lecz przemienia ten strach w NADZIEJĘ

Dzisiaj usłyszałam od mej przyjaciółki, że wyleczony alkoholik uczy ją prawdziwej miłości ... przy nim na nowo jest ... żoną i kochanką ... 

Uściskaliśmy Przyjaciół (mój mąż i ja) bardzo mocno. Już nie będziemy musieli patrzać na ich ból z powodu seperacji, a naszą modlitwę za nich z prośby na dziękczynienie zamieniamy. 

*** 

Radujcie się razem z nami!!!
JEZUS ŻYJE ... i niech nam wszystkim błogosławi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz