poniedziałek, 17 lutego 2014

OLIMPIADA

Teraz większość ogląda wysiłki sportowców na olimpiadzie w Soczi. Ileż zachwytów nad trudem, ile łez, zawodów i gratulacji ... 



(2Tm 7-8)


"W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem. Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w owym dniu odda Pan, sprawiedliwy Sędzia, a nie tylko mnie, ale i wszystkim, którzy umiłowali pojawienie się Jego." 

***

Najtrudniejszy odcinek ... 30 centymetrów

Boska olimpiada już dawno się zaczęła. Każdy ma swoją konkurencję do zaliczenia. Wielu z nas chciałoby w ręku trzymać złoty medal. Na bieżni poznania i doświadczania miłości Boga najtrudniej jest pokonać odcinek 30 cm ... z umysłu do serca... gdy się uda - człowiek łagodnieje jak baranek :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz