wtorek, 27 maja 2014

PRAWDA i POCIESZENIE

Istotą pocieszania jest prawda...

Tak napisał O. Józef Pierzchalski SAC  w komentarzu do Słowa Bożego na chrześcijańskiej stronie kierownictwa duchowego - PRZEMIANA. 



PRAWDA ... 

  • Prawdą zaś dzisiaj dla moich przyjaciół jest to, że są w żałobie po stracie dziecka, które zmarło 2 tygodnie przed planowanym porodem.

  • Prawdą jest również to, że proponowali im aborcję ze względu na powikłania; nie zgodzili się na ten sposób unicestwienia życia. Decyzję pozostawili Bogu.
  • Bóg zabrał Maleństwo do siebie, a moi przyjaciele doświadczają dzisiaj głębokiego smutku. Wiedzieli, że on nastapi. Lekarze pokazywali im wyniki, które były jednoznaczne. Z tą prawdą zmagali się prawie 9 miesięcy ...


POCIESZENIE...

Proszę, pomódlcie się za młodych rodziców, którzy nadzieję swą zakotwiczyli w prawdzie i w Bogu. Niech nasza obecność da im siłę  i skieruje wzrok na prawdę najważniejszą, że... Jezus żyje i zmartwychwstał; a ich dzidziuś już czeka na nich w domu Ojca.  

Takiego pocieszenia doświadczyłam po śmierci Kamilka i Bartusia. Dlatego wiem, że jest ono MOŻLIWE!!! Wcześniej musiałam się jednak zmierzyć z prawdą o umieraniu. Bez pomocy Boga nie umiałabym przejść tej próby wiary.

***

MODLITWA o UZDROWIENIE (13.06.2014 - piątek, godz.18.00 - Moszczanka)

3 komentarze:

  1. Kilka dni temu usłyszałam od bliskiej mi osoby "ciekawe czy tam się spotkamy". To pytanie zabolało.
    Czy się spotkamy? Zna ktoś odpowiedź? Może powinien "wystarczyć" tylko Bóg.
    Pomodlę się za rodziców Maleństwa. Proszę o modlitwę za Maleństwo mojej siostry. Teraz modlitwa jest szczególnie potrzebna.
    t.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modlę się od momentu, jak się dowiedziałam o jego istnieniu

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo smutny czas dla rodziców. Trudno wyobrazić sobie ich ból, gdy ktoś podobnych chwil nie przeżywał. Wspólczuję im.
    Pozdrawiam Alicjo.

    OdpowiedzUsuń