poniedziałek, 11 sierpnia 2014

REALNOŚĆ ...

Postanowiłam wyłuskać parę pięknych historii, na które człowiek może patrzeć, dzięki którym może się wzruszyć ... i może w końcu przestanie bezkrytycznie wierzyć jedynie własnemu rozumowi.





ILUZJA ...

Zarzuciła mi pewna osoba, że nie patrzę realnie na to, co się wokół mnie dzieje, lecz żyję ... w iluzji, którą pragnę jej narzucić. Z tego powodu pogniewała się na mnie i zerwała defininywnie kontakt. Oczywiście, że nie będę jej zatrzymywać, bo wszelkie relacje "na siłę" nie mają racji bytu, ale jest mi jakoś smutno, o czym pisałam w poprzednim poście.

REALNOŚĆ ...

Dzięki tej sytuacji zaczęłam się poważniej zastanawiać nad rzeczywistością, którą widzę. Po raz kolejny zdałam sobie sprawę z tego, że wiele osób...

...  nie widzi tego, co ja
...  nie doświadcza tego, co ja
...  nie cieszy się z tego, co ja

I ten stan rzeczy jestem w stanie zrozumieć. Natomiast nie mogę pojąć jednego

JAK MOŻNA MÓWIĆ, ŻE CZEGOŚ NIE MA TYLKO DLATEGO, ŻE:

... ja tego nie widzę, co ona
... ja tego nie doświadczam, co ona
... ja się nie cieszę z tego, co ona

Nie można przecież zaprzeczać FAKTOM, które po prostu są, bez względu na to, czy ...

... ktoś widzi, czy nie
... ktoś słyszy, czy nie
... ktoś doświadcza, czy nie
... ktoś rozumie, czy  nie

***

Mówi się, że miłość matki potrafi zdziałać cuda, czasem pokonuje nawet śmierć. Wzruszający film, który bije rekordy oglądalności w internecie, rozpoczyna się dramatyczną sceną. W szpitalnym łóżeczku leżą nowo narodzone bliźnięta, ale jedno z nich jest martwe. Brzmi niewiarygodnie, ale takie rzeczy naprawdę się zdarzają. Medycyna zna przypadki, w których dzieci ożyły w podobny sposób...

zobacz:

video

http://dzieci.pl/kat,1033665,title,Milosc-matki-przywrocila-dziecku-zycie,vid,16809364,video.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz