czwartek, 6 listopada 2014

ŚWIADECTWO MIŁOŚCI

Kiedyś usłyszałam Słowo:

"JEŻELI LUDZIE ZAMILKNĄ, KAMIENIE ZACZNĄ KRZYCZEĆ" ...



http://mateuszgruzla.salon24.pl/519130,przestroga-przed-legalizacja-aborcji,3



Przestroga przed legalizacją aborcji ... 

Taki jest tytuł artykułu, który wczoraj przeczytałam. Nikt nikomu tu nie wypomina, nikt nikogo tu nie obraża. Świadectwo tryskające MIŁOŚCIĄ do dziecka jest tak silne, jak cierpienie związane z jego przedwczesnym odejściem. I ta miłość rozlewa się szerokim kołem na innych, często szokuje i wybija niejednego z orbity złego myślenia.

Bóg mówi do człowieka również przez wydarzenia ... 

Dzisiaj przemówił do mnie przez Waltera tak mocno, jak nigdy dotąd. Poruszył struny mego serca, o których wcześniej nawet nie wiedziałam, że są we mnie. Zawsze broniłam życia, KAŻDEGO życia!!! Dzisiaj jestem jeszcze bardziej umocniona  w tym, że idę w dobrym kierunku. Dzięki poznanej historii pogłębiła się jeszcze bardziej moja świadomość dotycząca życia człowieka.

ŻYCIE ....

Ono, u początku swej drogi, jest po prostu ŚWIĘTE i całkowicie NIEWINNE!!! Jest po to, by go kochać bezwarunkowo ... bez stawiania jakich kolwiek warunków. Stawianie barier dla życia świadczy jedynie o tym, jak mało zdolne są nasze serca do ofiarowania miłości drugiemu człowiekowi; jak bardzo zapatrzone w siebie. Bariery te są także świadectwem bezradności wobec cierpienia przeżywanego w samotności. O tym też musimy wiedzieć, zanim kogoś osądzimy za jego zły wybór. Wobec tej prawdy można jedynie pokornie skłonić głowę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz