piątek, 1 lipca 2016

ZASADY i RELACJE

"Zasady bez więzi prowadzą do buntu" - (Josh McDowell). Myślę, że ta maksyma dotyka również naszych więzi z Panem Bogiem. Gdy w miejsce relacji wejdzie bunt lub obojętność przykazania staną się jedynie kulą u nogi. I to by tłumaczyło wiele ...


Wróciłam z rekolekcji, na które czekałam od września. Powiało Duchem Bożym ... oj, powiało ... 

Przypominają mi się nasze dawne rozmowy na temat relacji z Bogiem, innymi i z samym sobą. Widać temat ważny, jeżeli wrócił jak bumerang w czasie rekolekcji. Po raz kolejny zdałam sobie sprawę z tego, że bez doświadczenia żywej relacji z Bogiem trudno przyjąć "na wiarę" to, co się mówi o Bogu. Pomimo tego dzielę się tym, co zobaczyłam i usłyszałam. Może komuś pomoże się odnaleźć w rzeczywistości Boga.

A zobaczyłam wiele. Ci, którzy sceptycznie podchodzą do wiary też by znaleźli coś dla siebie. Mieliby np. okazję porozmawiać ze świadkiem cudu uzdrowienia, który dokonywał się pod ręką osoby modlącej się o zdrową nogę dla przyjaciółki. Rzecz nie banalna ... krótsza noga dorównała długością drugiej. I nie była to ingerencja chirurga, lecz Boga żywego, który ponad dwa tysiące lat temu obiecał, że przyjdzie z pomocą tym, którzy będą prosić o wypełnienie woli Bożej w ich konkretnym życiu. Posłuchaliby też historii o żegnającej się chorej na raka młodej kobiety ze swoim mężem i sześciorgiem dzieci. Też modlono się o jej zdrowie, ale tym razem Bóg wybrał inne rozwiązanie. Poszła w ramiona Boga bez lęku, że jej rodzina zostanie bez wsparcia. Otrzymała je od wspólnoty, która swe relacje oparła na żywej więzi z Jezusem...

PS

Można żyć i umierać inaczej ... nie koniecznie tak, jak to proponuje dzisiejszy świat ...

http://gosc.pl/doc/3266059.Smierc-karmelitanki-z-Buenos-Aires-poruszyla-swiat

http://gosc.pl/doc/772514.Nastolatka-w-niebie



(cdn)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz