czwartek, 11 sierpnia 2016

WSPÓLNOTA

"On ustanowił jednych apostołami, innych prorokami, innych ewangelistami, innych pasterzami i nauczycielami dla przysposobienia świętych do wykonywania posługi, celem budowania Ciała Chrystusowego, aż dojdziemy wszyscy razem do jedności wiary i pełnego poznania Syna Bożego, do człowieka doskonałego, do miary wielkości według Pełni Chrystusa."
Ef 4, 11-13


"Zdumiewali się wszyscy i nie wiedzieli, co myśleć: «Co ma znaczyć?» - mówili jeden do drugiego. «Upili się młodym winem» - drwili inni." 
Dz 2, 12 -13

I tak do dnia dzisiejszego ...

Jedni nie wiedzą, co mają myśleć. Inni są zdumieni. Są też i tacy, co drwią i będą wyśmiewać nawet wtedy, gdy wokół nich dziać się będą znaki i cuda. 

Moim zadaniem jest iść do miejsca mego przeznaczenia wypełniając wolę Bożą objawioną w kerygmacie, o którym starałam się ostatnio mówić. Zbyt trudna to nauka by iść samemu. Bez sakramentów nie umiałabym zmierzyć się z wezwaniem do życia w Miłości, o której mówił Jezus. 

***

Wczoraj przyszła myśl, że czas zakończyć wpisy na blogu. To, co chciałam powiedzieć już wybrzmiało. Teraz trzeba przejść do konkretów w realu. Wiem czego chcę. Pytanie tylko, czy tego samego pragnie Bóg. Pożyjemy - zobaczymy. 

Bardzo wszystkim dziękuję za obecność. Statystyka odwiedzin sugeruje, że pomimo braku komentarzy nie byłam sama. Blogu nie zamykam, bo zawsze może się coś wydarzyć o czym będzie warto napisać. Poza tym ... mam nadzieję, że to moje gadanie kogoś zainteresowało i zechce jeszcze kiedyś o coś zapytać. Jestem otwarta ... 

Wspólnota Kościoła ... Znak Medjugoria

To jedno z wielu świadectw, że Kościół żyje. Czy ono przemówi do kogoś? Może tak, może nie. Nie wiem ... 
  • https://www.youtube.com/watch?v=acyLWJ8yfFM
  • https://www.youtube.com/watch?v=Mw8whhcB73M


+ Niech Pokój z nieba ogarnie każdego odwiedzającego mój blog - alicja

8 komentarzy:

  1. Dzìękuję Bogu że spotkałam Cię na mojej drodze. Z Panem Bogiem Ala.
    Tereska

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dziekuje Alicjo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze sobie przemyśleć i rozpisać różne sprawy, a potem się za nie zabrać. Wytrwałości Ci życzę i pozdrawiam serdecznie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku (szkolnego)!
    Ja i krasnoludki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

      Nowy Rok zaczął się szczęśliwie. Szkoła wprawdzie to nie Bajlandia, a dzieci to nie krasnoludki, ale jestem nastawiona bardzo optymistycznie. I nie chodzi tu wcale o reformę w edukacji lecz o moje wewnętrzne nastawienie, które coraz częściej uśmiecha się do tego, co tak niedawno przynosiło tylko smutek.

      Myślę o wszystkich nauczycielach, którzy odwiedzali kiedyś mój blog. Do niektórych chciałabym napisać osobiście. Nie mam jednak aktualnych adresów. Może więc tą drogą ...

      Obyśmy nie ulegli pozorom i widzieli naszych uczniów oczami Boga. Niech odczują naszą życzliwość i radość. A miłość, jaką ich obdarzymy niech będzie w duchu Ewangelii. Jeżeli tak będzie ... to będzie dobrze, wierzę w to jeszcze bardziej niż kiedyś.

      Pozdrawiam - alicja

      Usuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=DBUQSPnOuzk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bełkot

      Usuń
    2. Też nie podzielam myśli tej pani. A to, że powołuje się w jednym miejscu na Jezusa to jeszcze nic nie znaczy ... wielu tak czyni, by wzmocnić swoją wypowiedź. Na szczęście ... ŻYCIE WERYFIKUJE SŁOWA...

      Usuń