niedziela, 9 kwietnia 2017

NIEDZIELA PALMOWA

Dzisiaj przeczytałam na stronie "Przemiany" słowa, które muszę tu zapisać ...





"Nie można przekonać niektórych do miłości Boga, 
jeśli Go wpierw nie zaatakują, nie upokorzą."

To wiele tłumaczy ...

Ilu takich stało z gałązkami oliwnymi u bramy Jerozolimy?
Ilu z nich miało własne wyobrażenie Boga, z którym Jezus przyszedł się zmierzyć?
Ilu z nich poczuło się zawiedzionych, zdradzonych, niekochanych?
Ilu z nich przetrwało próbę swojej wiary?

***

"Po odśpiewaniu hymnu wyszli ku Górze Oliwnej. Wówczas Jezus rzekł do nich: "Wy wszyscy zwątpicie we Mnie tej nocy."

***


Jezu, ratuj moją wiarę przed moimi wyobrażeniami na temat Boga!!!



2 komentarze:

  1. Jezus, Syn Boży i zarazem Syn Człowieczy, był nam dany przez Boga Ojca po to, by nas zbawić, a więc:
    -Jezus na krzyżu został ukarany za nasze grzechy, abyśmy my otrzymali przebaczenie;
    -Jezus został zraniony na krzyżu, abyśmy my byli uzdrowieni;
    -Jezusa uczyniono grzechem z powodu naszej grzeczności, abyśmy my mogli stać się sprawiedliwi Jego sprawiedliwością
    -Jezus umarł naszą śmiercią, abyśmy my mieli udział w Jego życiu;
    -Jezus stał się ubogi naszym ubóstwem, abyśmy my stali się bogaci Jego bogactwem;
    -Jezus poniósł nasz wstyd, abyśmy mogli jamnik dzielić Jego chwałę;
    -Jezus zniósł nasze odrzucenie, abyśmy my mogli zostać przyjęci jako Dzieci Boże;
    -Jezus stał się przekleństwem, abyśmy my mogli otrzymać błogosławieństwo.

    Na krzyżu dokonała się zamiana korzystna że wszech miar dla nas, bo Bóg nas kocha i poświęcił dla naszego zbawienia swojego Syna, a więc my, wiedząc to i wierząc w to, powinniśmy zrozumieć, że w każdej sytuacji, w której się znajdziemy( zwłaszcza w trudnej), np. w sytuacji choroby czy innej opresji, ratunkiem dla nas jest Jezus i uwierzyć, że On już nas z tej sytuacji uratował, a więc uzdrowił i uwolnił od wszelkiego zła. To już " wykonało się".
    Cieszę się, bo moim ratunkiem w każdej chwili mojego życia jest Jezus. Wiem, że Bóg mnie kocha i jest dla mnie najlepszym Ojcem. Od kiedy jestem z Nim to lęki,obawy i rozterki zniknęły a ja czuję się wolna i bezpieczna, dlatego to właśnie tylko z Nim chcę iść przez życie.

    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych! Trwajmy w miłości i wdzięczności za to, co Jezus dla nas u uczynił!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps.Słowo "jamnik" to nie zamierzony wtręt, który umknął mojej uwadze.

    OdpowiedzUsuń